Effektiv ledelse – 4 måder at inspirere loyalitet i din virksomhed

I dag efterhånden som folk bliver mere og mere bevidste om deres værd, er de ikke længere villige til at bo i et job, der er blevet utålelig og upersonlige dem.
Det betyder at i corporate eller business verden, det ikke længere tilstrækkeligt til at have et system på plads og forvente, at folk bare opfylder af dem.
Uden nogle form for menneskelige forbindelser, ting vil ikke arbejde for lange og styrken af engagement fra dine medarbejdere vil simpelthen smuldre.
Uanset om du er en udøvende, en virksomhedsejer med medarbejdere eller en organisation med et team af bestyrelsens medlemmer, har du en ubestridt. Dit største aktiv er mennesker og den nummer et nøglen til at sikre, at din virksomhed kører som et urværk er at sikre loyalitet og tillid til mennesker på din løn.
Dagene af folk, der arbejder af altruistiske grunde har længe bestået. Folk ønsker at føle sig værdsat og følelsesmæssigt forbundet og uden loyale folk på din side, vil din virksomhed går ingen steder og dø.
Der er meget enkle måder at holde loyalitet for din Co arbejdstagere. Når du implementerer disse praksis, du vil høste store fordele for dig selv og din virksomhed vil blive stærk til at satse nogen storm.
1. gøre en indsats for de mennesker, der arbejder for dig at kende. Når du finder en måde at få at vide, dine medarbejdere og at nærme sig dem som enkeltpersoner, folk føler sig værdsat og blive afsat til dig.
De fleste mennesker tilbringer hele deres liv forsøger at få bemærket og være nogen. Dette kan være meget frustrerende for dem, især hvis deres indsats forblive ubemærket.
Mange topledere glemmer alt for ofte for hurtigt hvor de startede fra. Husk hvordan du engang havde langsomt arbejde dig vej op corporate stigen og hvordan du følte arbejder ihærdigt væk i et skummelt sted. Måske smertede du endda at blive bemærket og får et opmuntrende ord fra din tidligere chef. Tja, hvis du gjorde, er du ikke alene. Andre mennesker også længes efter de samme ting du engang længtes efter.
Du kan tænke, jeg er Jamen ikke en psykolog og er min pligt ikke at holde mine workers’ hænder. Tænk igen. Hvis du ønsker engagement, ikke vil du helt sikkert få det ved at nægte at betale opmærksomhed til dem, der arbejder for dig. Og hvis det er, hvad det tager, så er det klogt at blive dygtige til det.
2. være åben og ligetil med mennesker. Vise folk, du holder, og fortælle dem, hvad du forventer af dem. Være upfront og klart om din position i forhold til dem og deres arbejde. Lad dem vide, præcis hvad de kan forvente fra dig til gengæld.
Vi alle model vores liv efter nogen. Mit eget erhvervsliv har modelleret og påvirket af to store mænd. Min far, der var en stor elsker af mennesker og min onkel, der var en visionær industrimand med en uudslukkelig passion for at støtte andre.
Disse to mænd lærte mig 2 afgørende ting om folk:
a) ydmyghed: at ligegyldigt hvor højt du kan få, uden folk du er intet. For det er mennesker, der gjorde du, hvad du er.
b) oprigtighed: når du skjuler din sande selv fra folk, du ender med ikke at vide, din-selv.
3. fremme og støtte dine medarbejdere. For at tilskynde folk, du har brug at kende deres stærke og svage punkter.
Mange mennesker har store gaver og talenter, men føler tilbageholdende og er selv bevidste som følge af deres pre dispositioner eller det miljø, de voksede op i. Gør dig selv og samfundet en tjeneste og støtte folk til at vokse og du vil være højlig belønnet ed til gengæld.
Også spare dig selv og din virksomhed en masse unødvendige lidelser. Finde ud af, hvad folk er virkelig god til og placere dem i den position, hvor de føler sig næret og kan gennemføre deres evner fuldt ud.
Når folk ved, at du har deres interesser på hjerte, vil de naturligvis stræber efter at anvende selv. Dette er fordi folk ønsker at tilhøre “fold” de kan afgive bud, selv om “folden” er en forretning. Men du skal være ægte om din hensigt. Fordi hvis ikke du vil folk snart se igennem dig.
4. gå den ekstra mil ved at være på vagt og viser nogle interesser i livet for dine medarbejdere. Dette er også en god måde at holde kommunikationsvejen åben. Folk har tillid til en person, der tager sig tid til at spørge efter dem og virkelig lytte til hvad de har at sige. En af grundene til hvorfor psykoterapi trives så godt er folkets opmærksomhed får.
Jeg kender nogle virksomhedsejere, der gør det til et punkt at opsøge deres medarbejdere på deres fødselsdage. En mand gør især en runde af sin tre-etagers erhvervs-byggeri hver morgen, når han får at arbejde. Han siger at han kontrollerer sine arbejdere lister over navne i slutningen af hver dag og gør Bemærk navnene på fødselsdage kommer op dagen efter.
Den første ting han gør næste morgen er at gå til hver “fødselsdag kid” som han kalder dem, og lykønsker dem personligt! Nu thats hvad jeg kalder awesome. Især fordi han har 350 medarbejdere i sin virksomhed. Hvem siger du ikke kan finde tid til at være personlig med dine medarbejdere?
Han tager selv tid til at besøge hans arbejdere i deres hjem, når de lider et tab af en elsket, eller hvis de er fraværende fra arbejdet i mere end 3 dage med en sygdom. Hans personlige assistent undlader aldrig at synge hans ros i beundring.
Det er ikke underligt, at denne mand nyder fremragende referencer og stor respekt. Der er også portrætteret af de fortjeneste, han gør.
Folk har naturlige behov som omfatter anerkende deres eksistens. Hvis du, som en virksomhedsejer, glemmer at imødekomme disse behov, kan du ende med at sidde i en stor, men Tom arena, gad vide, hvad der gik galt. Hvis på den anden side du få tid til dine medarbejdere, vil du blive belønnet med stor taknemmelighed gennem, ubarmhjertig og udødeligt loyalitet.
Copyright 2005 flammende Life Coaching INC.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *