8 skridt til at sikre lukning

Det er bedst at have mÃ¥l for øje – salg. SÃ¥ lad os starte fra udgangen og arbejde baglæns.
1. Hvordan til at gøre salget?
FÃ¥ alle de magtfulde mennesker – især den mægtigste person at forpligte sig til dit tilbud. Det er personen med evnen til at sige ja, og det sker. Lad dig ikke narre af dem, der kan sige nej. Alle kan fÃ¥ du elimineret.
a. Hvis det er en business salg, kan der være masser af mennesker involveret. Den endelige beslutningstager er normalt i executive-suite, og lytter til associates og underordnede.
b. Hvis det er en forbruger salg (bil, hus, personlige element), finde ud af, hvem der har magten – mand, kone? Børn kan være betydelige influencers. Følelsesmæssige køber ske, men vil blive returneret, medmindre den magt og indflydelse er synkroniseret.
2. Sådan får du stærke folk til at begå?
Bede om forpligtelsen. dvs “siden du føler dig godt om, hvad vi lige har diskuteret, kan jeg fÃ¥ dit engagement, at de vil støtte mig / mit firma.
a.If han/hun siger “ja”, du har vundet afstemningen – ikke salg – medmindre det er personen med magt til at sige ja, og det sker.
b.If han/hun siger “nej”, spørger “Hvordan kommer?” dvs “ser ud som om du har nogle bekymringer. Forklar venligst”
3. Hvordan kan du vide, hvad han/hun føler?
Spørg den magiske spørgsmÃ¥l – “Hvordan synes du om hvad jeg lige har præsenteret?”
a.If vedkommende føles godt – at stor – gÃ¥ til engagement. Se 2 ovenfor.
b.If han/hun ikke føler sig godt eller viser tegn pÃ¥ tøven/indvendinger, spørge, “Hvad er problemet”. Se 2b ovenfor.
4. hvordan ved du hvad til stede for at gøre hende/ham føle sig godt?
Stille spørgsmÃ¥l om, hvad han/hun ønsker/forventer. “Hvad ville den perfekte løsning se ud at du?” “Hvad vil det tage for at fÃ¥ din stemme?” Ophører med at tale og lytte. Derefter base din præsentation pÃ¥ hvad han/hun har sagt.
a.Be sikker på svaret kommer fra denne person. Den største fejltagelse er at spørge andre, hvad nogen andre ønsker/forventer.
b.If han/hun ikke siger de ting, du mener han/hun bør være bekymret, afsløre og lokke, “Er dvs du klar over…” “Andre har brugt… og fandt, at…” MÃ¥ ikke skubbe. Forstand, hvis der er nogen interesse kun. Ellers lad det gÃ¥.
5. Hvordan får du at spørge?
Gøre det til en betingelse før du gør enhver præsentationer. dvs. “Jeg ved, du forventer mig til at fortælle dig om vores ting, men før jeg gør, kan jeg bede dig et par spørgsmÃ¥l om dine ønsker og forventninger, sÃ¥ jeg ikke kede jer med oplysninger, der er af interesse for dig.”
a.Ask spørgsmål når alene med hende/ham. Folk afsløre mere one-on-one. Husk, du er nødt til at appellere til denne person til at vinde sin afstemning. Det handler ikke om virksomheden eller andre mennesker.
b.If du give præsentation før interviewet, taber du. De får at vide alt om dig og du lære lidt. Rescue strategi, er når du ikke kan modstå trangen til at præsentere, at spørge hver person magi, følelse. Se 3 ovenfor
6. der er folk til at være spørgsmålstegn ved?
Alle de mennesker, der er berørt eller påvirket af dit produkt, især dem i høje steder. Vind hver af disse folks afstemning. Bede om at opfylde deres chef, så du kan stille spørgsmål og vinde hans/hendes stemme. Den kraftfulde vil gøre den endelige beslutning. Ikke argumentere. Det er, hvad det er. Udover, hvad der ville ske, hvis din konkurrence bliver til arbejdsgiverne.
7. Hvornår starter du går efter alle disse administratorer, beslutning om mennesker og ledende execs?
Dette er en masse arbejde. Når du kvalificerer dig, er dette en god virksomhed og en god mulighed at forfølge. Noget med livet er ikke godt for dig. Bruge historie for at afgøre typerne af virksomheder/muligheder, der er gået godt for dig og dem, der ikke har. Søg kun dem, der passer til denne profil. Disse er plomber og skal lukke på en 70% sats, hvis du gør 1 til 6 ovenfor. Forlade rabarber for dine konkurrenter. De vil dø langsomt mens du bruger tiden til at finde flere sejl.
8. Hvordan finder du nok udsigter til at være kræsne?
Har en systematisk efterforskning program. Heldigvis er der mange niveauer og typer af efterforskning. Din nemmeste udsigterne er dem, som du gør i øjeblikket forretning med. Udvikle høje niveau relationer, hvordan? Læse min bog – tage mig til jeres leder$), og du vil fÃ¥ 100% af virksomheden fra 100% af dine kunder. Din hÃ¥rdeste udsigterne er ny konto, kolde opkald, greenfield udsigter.
a.Prospect for dem, der passer til din profil.
b. organiseret mere din tilgang, de bedre du ændringer for at finde kvalitet fører der er interesseret i at gøre noget. Benyt derefter 7 gennem 1 ovenfor i denne bestilling.
c hvis du ikke prospect nok, vil du have ikke nok plomber og du vil graviterer til rabarber.
Se sælger er meget systematisk og kan være let. Folk gør det svært ved at skubbe produkt, vil efter alt og forsøger at slå konkurrenterne. Bedste fald disse mennesker tæt 30%. Gøre ovenstående og du vil snart lukker 70% af dem, du vælger at fortsætte.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *